Z
właszcza jeśli mówimy o rynku e-commerce. Dzięki takim platformom jak Amazon.de możesz w zaledwie kilka chwil zacząć oferować swoje produkty konsumentom z Niemiec. Zakładanie konta wiąże się z podaniem pewnych informacji. Wśród nich są np.:
✔ dane osobowe;
✔ dane firmy;
✔ dane KRS lub CeiDG;
✔ dane bankowe – numer konta.
Samo założenie konta może trwać kilka minut. Wystawienie produktów również. Choć w tym drugim przypadku warto bardziej się postarać i poświęcić na zaprezentowanie oferty więcej czasu. Niemieccy sprzedawcy dostrzegają nie tylko możliwości konsumentów, którzy z roku na rok coraz więcej kupują online, ale również potencjał platformy Amazon.de. Niemal 50% posiadaczy sklepów internetowych w Niemczech decyduje się na zaprezentowanie swojej oferty na wspomnianej platformie sprzedażowej. Konkurencja jest więc bardzo duża. Jednak biorąc pod uwagę, że w 2020 roku udział w niemieckim handlu detalicznym tej platformy sięgnął 50% 📈 jest o co walczyć. Musisz po prostu pamiętać o tym, że wchodząc na rynek niemiecki, warto się wyróżniać. Jak to zrobić?