Wyobraź sobie, że musiałbyś „na piechotę” dodawać każdy produkt i jego opis, a także obsługiwać „ręcznie” wszystkie zamówienia i odpowiadać każdorazowo osobno na każdy e-mail. Z BaseLinker cały proces jest znacznie prostszy, co pozwala Ci zaoszczędzić mnóstwo czasu. Nie dochodzi również do nieprzyjemnych pomyłek, np. z pomyleniem adresu odbiorcy, do jakiego chciałeś wysłać e-mail.
Co najważniejsze, klient postrzega Twój sklep jako profesjonalny, a co za tym idzie, budzący zaufanie. Wszystko to osiągniesz nawet wtedy, gdy Twoje doświadczenie z e-commerce wcale nie jest bogate i wieloletnie. Pomogą Ci w tym nasze szkolenia – przekonaj się, jak fachowa obsługa BaseLinker pomoże Ci przyspieszyć wiele procesów sprzedażowych i okołosprzedażowych!
Prowadzenie sklepu internetowego jest dzisiaj coraz częściej swoistym „must have”. Ludzie coraz częściej kupują online, gdyż daje im to wiele korzyści. Mogą zaoszczędzić swój czas i mieć poczucie większego komfortu, gdy na spokojnie udaje się zapoznać z ofertą sklepu i przemyśleć swój zakup. W obsłudze serwisu e-commerce pomagają nowoczesne narzędzia, które pozwalają zautomatyzować wiele procesów i lepiej skonfigurować taki sklep. Jednym z tych, przynoszących najwięcej korzyści, jest BaseLinker. Jako doświadczony partner wspierający przedsiębiorców w planowaniu ścieżki rozwoju w e-commerce, proponujemy atrakcyjne i efektywne szkolenia BaseLinker. Termin „BaseLinker” nie jest Ci dobrze znany? Zachęcamy do zapoznania się z dalszą treścią. Jeśli interesują Cię szkolenia BaseLinker już teraz, skontaktuj się z nami, a wierzymy, że zaproponujemy Ci korzystne rozwiązanie!
- dwustronną integrację z Allegro, eBay, czy Amazon
- produkty znikają z Twojego magazynu, niezależnie od tego, czy klient kupi je na marketplace, czy na Twoim standardowym sklepie e-commerce (jedna baza danych);
- konfiguracja zamówień
- zmiana statusu (wysyłanie maili do Klientów z informacją, na jakim etapie znajduje się realizacja zamówienia), powiadomienia e-mail (np. po otrzymaniu płatności, z linkiem do śledzenia przesyłki);
- łatwe logowanie do panelu BaseLinker z dowolnego urządzenia;
- personalizacja wystawianych aukcji
- możesz wystawić aukcję albo z magazynu Twojego standardowego e-commerce, albo z tego, które obsługujesz za pomocą BaseLinkera;
- łatwo skonfigurujesz aukcję za pomocą gotowych szablonów (możesz korzystać z jednego szablonu do wszystkich aukcji lub z kilku, przypisując je np. do określonej kategorii produktów albo do odpowiednich produktów z Twojej oferty);
- szybko porównasz swoje ceny z ofertami konkurencji i dzięki temu wystawisz aukcję z ceną, która przyciągnie większą liczbę zainteresowanych;
- w prosty sposób skonfigurujesz również ceny wysyłek, np. poprzez określenie wagi towaru.
Jeśli kupują u Ciebie osoby, które składają większe zamówienia, wtedy w łatwy sposób ujmiesz wszystkie produkty w jednej przesyłce. Oszczędzasz czas na spakowanie towaru, na zużycie opakowań, a także sprawiasz, że zamawiający płaci tylko raz za dostarczenie paczki pod wskazany adres. Korzystając z BaseLinkera, masz do dyspozycji rozbudowany, a zarazem prosty i intuicyjny panel menedżera, w którym dokładnie widzisz, co dokładnie dzieje się w Twoim sklepie.
- ustawiania poszczególnych modułów
- dodawania zautomatyzowanych operacji
- tworzenia szablonów do wysyłki mailowej
- kreowania kolejnych modułów logistycznych
- różnicowania i automatyzowania kanałów dystrybucji produktów w sieci
- obsługi magazynu (zarządzanie, kontrola stanu i utrzymywanie porządku)
- wystawiania aukcji na Allegro, eBay i Amazon.
- wielokrotnie zmniejszyć czas przeznaczony na obsługę e-commerce,
- w pełni wykorzystać potencjał jaki tkwi w zgromadzonych danych,
- wystawiać atrakcyjne aukcje w sieci,
- korzystać z profesjonalnych szablonów, by jeszcze atrakcyjniej zaprezentować swoją ofertę,
- o Twoich produktach dowie się znacznie więcej klientów niż dotychczas,
- spersonalizujesz opisy produktów i aukcji, by oferta trafiała do ludzi z określonymi potrzebami.
Natomiast znając dobrze BaseLinker, przedsiębiorca pozostaje niezależny. Może też konfigurować sklep według swojej wizji rozwoju e-commerce, a nie kogoś z zewnątrz. W razie jakiejkolwiek awarii jest w stanie szybko znaleźć jej przyczynę i rozwiązać problem, zanim wpłynie negatywnie na odbiór serwisu wśród klientów. Szkolenia BaseLinker dają więc poczucie pewności siebie, co jest szczególnie istotne, gdy w planach jest poszerzenie kanału dystrybucji o takie serwisy, jak Allegro, eBay, czy Amazon.
Długotrwały sukces przedsiębiorstwa nie może opierać się jedynie na dobrych produktach. Liczy się również niezawodność, tradycja, innowacyjność i zadowolony klient.
ZADOWOLONYCH
Klientów
LAT
Doświadczenia
RYNKÓW
Sprzedaży
Napisz do nas!
Niezależnie od tego, czy szukasz nowego partnera, czy potrzebujesz pomocy w zarządzaniu sprzedażą to chcemy Cię poznać! Nasze dane kontaktowe znajdziesz tutaj.