Obsługa Baselinker

Prowadzisz sprzedaż na Allegro, eBay, a może sprzedaż na Amazon? To świetnie się składa, ponieważ narzędzie BaseLinker jest kompatybilne z e-commerce na tych marketplace. Integracja BaseLinker daje Ci wiele korzyści, gdy w grę wchodzi obsługa konta eBay, prowadzenie sprzedaży Allegro, czy obsługa konta Amazon.

Dlaczego warto zdecydować się na BaseLinker – szkolenia, które ułatwiają życie

Prowadzenie sklepu internetowego jest dzisiaj coraz częściej swoistym „must have”. Ludzie coraz częściej kupują online, gdyż daje im to wiele korzyści. Mogą zaoszczędzić swój czas i mieć poczucie większego komfortu, gdy na spokojnie udaje się zapoznać z ofertą sklepu i przemyśleć swój zakup. W obsłudze serwisu e-commerce pomagają nowoczesne narzędzia, które pozwalają zautomatyzować wiele procesów i lepiej skonfigurować taki sklep.

Jednym z tych, przynoszących najwięcej korzyści, jest BaseLinker. Jako doświadczony partner wspierający przedsiębiorców w planowaniu ścieżki rozwoju w e-commerce, proponujemy atrakcyjne i efektywne szkolenia BaseLinker. Termin „BaseLinker” nie jest Ci dobrze znany? Zachęcamy do zapoznania się z dalszą treścią. Jeśli interesują Cię szkolenia BaseLinker już teraz, skontaktuj się z nami, a wierzymy, że zaproponujemy Ci korzystne rozwiązanie!

Czym jest narzędzie BaseLinker?

Prowadzisz sprzedaż na Allegro, eBay, a może sprzedaż na Amazon? To świetnie się składa, ponieważ narzędzie BaseLinker jest kompatybilne z e-commerce na tych marketplace. Czym jest BaseLinker – w skrócie to jakby profesjonalny system operacyjny, dzięki któremu np. obsługa konta na Allegro staje się dziecinnie prosta. Integracja BaseLinker z marketplace, to bardziej efektywne zarządzanie profilem sprzedawcy i ofertą sklepu na dowolnej platformie sprzedażowej z tych trzech potężnych serwisów.

Wyobraź sobie, że musiałbyś „na piechotę” dodawać każdy produkt i jego opis, a także obsługiwać „ręcznie” wszystkie zamówienia i odpowiadać każdorazowo osobno na każdy e-mail. Z BaseLinker cały proces jest znacznie prostszy, co pozwala Ci zaoszczędzić mnóstwo czasu. Nie dochodzi również do nieprzyjemnych pomyłek, np. z pomyleniem adresu odbiorcy, do jakiego chciałeś wysłać e-mail.

Co najważniejsze, klient postrzega Twój sklep jako profesjonalny, a co za tym idzie, budzący zaufanie. Wszystko to osiągniesz nawet wtedy, gdy Twoje doświadczenie z e-commerce wcale nie jest bogate i wieloletnie. Pomogą Ci w tym nasze szkolenia – przekonaj się, jak fachowa obsługa BaseLinker pomoże Ci przyspieszyć wiele procesów sprzedażowych i okołosprzedażowych!

Inteligentnie zarządzana

Obsługa Baselinker

Jakie są udogodnienia dzięki BaseLinker?

Jeśli zdecydujesz się korzystać z BaseLinkera, możesz docenić takie rozwiązania, jak np.:

  • dwustronną integrację z Allegro, eBay, czy Amazon
    • produkty znikają z Twojego magazynu, niezależnie od tego, czy klient kupi je na marketplace, czy na Twoim standardowym sklepie e-commerce (jedna baza danych);
  • konfiguracja zamówień
    • zmiana statusu (wysyłanie maili do Klientów z informacją, na jakim etapie znajduje się realizacja zamówienia), powiadomienia e-mail (np. po otrzymaniu płatności, z linkiem do śledzenia przesyłki);
  • łatwe logowanie do panelu BaseLinker z dowolnego urządzenia;
  • personalizacja wystawianych aukcji
    • możesz wystawić aukcję albo z magazynu Twojego standardowego e-commerce, albo z tego, które obsługujesz za pomocą BaseLinkera;
    • łatwo skonfigurujesz aukcję za pomocą gotowych szablonów (możesz korzystać z jednego szablonu do wszystkich aukcji lub z kilku, przypisując je np. do określonej kategorii produktów albo do odpowiednich produktów z Twojej oferty);
    • szybko porównasz swoje ceny z ofertami konkurencji i dzięki temu wystawisz aukcję z ceną, która przyciągnie większą liczbę zainteresowanych;
    • w prosty sposób skonfigurujesz również ceny wysyłek, np. poprzez określenie wagi towaru.
Na czym polega integracja BaseLinker?

Załóżmy, że obsługa eBay jest dla Ciebie nieefektywna w tradycyjnym wydaniu, czyli bez wspomagania się dodatkowymi narzędziami. Z pomocą BaseLinker możesz w prosty sposób powiązać swój e-commerce z firmami dostawczymi, hurtowniami, a także z bazą danych swoich produktów i magazynem, w jakim są przechowywane. Doskonałym przykładem funkcjonalności, jaką daje to narzędzie, jest nadawanie wielu paczek i etykiet przesyłkom w tym samym czasie.

Oprócz tego możesz usprawnić zarządzanie zamówieniami i księgowanie płatności. Dzięki temu cały proces od z złożenia oferty po sfinansowanie transakcji i dostarczenie przesyłki był możliwie jak najprostszy, najszybszy i najbardziej czytelny.

Integracja BaseLinker daje Ci wiele korzyści, gdy w grę wchodzi obsługa konta eBay, prowadzenie sprzedaży Allegro, czy obsługa konta Amazon. Praktycznie co 5 minut masz podgląd na to, co dzieje się w Twoim sklepie w tych marketplace, więc jesteś doskonale poinformowany. Możesz zatem błyskawicznie reagować na wszelkiego rodzaju działania ze strony klientów i potencjalnych odbiorców.

Jeśli kupują u Ciebie osoby, które składają większe zamówienia, wtedy w łatwy sposób ujmiesz wszystkie produkty w jednej przesyłce. Oszczędzasz czas na spakowanie towaru, na zużycie opakowań, a także sprawiasz, że zamawiający płaci tylko raz za dostarczenie paczki pod wskazany adres. Korzystając z BaseLinkera, masz do dyspozycji rozbudowany, a zarazem prosty i intuicyjny panel menedżera, w którym dokładnie widzisz, co dokładnie dzieje się w Twoim sklepie.

Czego nauczysz się podczas szkolenia BaseLinker?

Jeśli skorzystasz z naszego szkolenia, nauczysz się profesjonalnej i szybkiej obsługi tego niezawodnego narzędzia w sprzedaży e-commerce. Zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie konfiguracji i obsługi BaseLinkera, a konkretnie:

  • ustawiania poszczególnych modułów
  • dodawania zautomatyzowanych operacji
  • tworzenia szablonów do wysyłki mailowej
  • kreowania kolejnych modułów logistycznych
  • różnicowania i automatyzowania kanałów dystrybucji produktów w sieci
  • obsługi magazynu (zarządzanie, kontrola stanu i utrzymywanie porządku)
  • wystawiania aukcji na Allegro, eBay i Amazon.
Co daje szkolenie BaseLinker?

Gdy obsługa BaseLinker przestanie być dla Ciebie czarną magią, będziesz mógł m.in.:

  • wielokrotnie zmniejszyć czas przeznaczony na obsługę e-commerce,
  • w pełni wykorzystać potencjał jaki tkwi w zgromadzonych danych,
  • wystawiać atrakcyjne aukcje w sieci,
  • korzystać z profesjonalnych szablonów, by jeszcze atrakcyjniej zaprezentować swoją ofertę,
  • o Twoich produktach dowie się znacznie więcej klientów niż dotychczas,
  • spersonalizujesz opisy produktów i aukcji, by oferta trafiała do ludzi z określonymi potrzebami.
Dlaczego warto skorzystać z naszego szkolenia BaseLinker?

Znając się na obsłudze BaseLinker, nie trzeba zatrudniać specjalistów, którzy bywają wyjątkowo kosztowni. Poza tym, gdy taki ekspert się rozchoruje albo weźmie urlop, a w tym czasie coś się zacznie psuć, wtedy nie ma komu usunąć błędów w konfiguracji. Szukanie kogoś „na już” bywa drogie. Można natknąć się na nieuczciwych fachowców, którzy za prostą czynność policzą sobie jak za skomplikowaną naprawę.

Natomiast znając dobrze BaseLinker, przedsiębiorca pozostaje niezależny. Może też konfigurować sklep według swojej wizji rozwoju e-commerce, a nie kogoś z zewnątrz. W razie jakiejkolwiek awarii jest w stanie szybko znaleźć jej przyczynę i rozwiązać problem, zanim wpłynie negatywnie na odbiór serwisu wśród klientów. Szkolenia BaseLinker dają więc poczucie pewności siebie, co jest szczególnie istotne, gdy w planach jest poszerzenie kanału dystrybucji o takie serwisy, jak Allegro, eBay, czy Amazon.

Zadzwoń do nas już teraz!
Obsługa sprzedażyZobacz ofertę Sprzedaży
Szkolenia sprzedażoweZobacz ofertę Szkoleń
Obsługa Social MediaZobacz ofertę Social Media
Profesjonalne audytyZobacz ofertę Audytów
Ten, kto jest prawdziwym poszukiwaczem, rozwija się, uczy oraz odkrywa,
że jest jedyną osobą odpowiedzialną za to, co się dzieje wokół niej.
- J. Bucay -
UWIELBIAMY ROZMAWIAĆ
Zobacz jakie to proste
ODWIEDŹ NASZE BIURO

Ignacego Daszyńskiego 451
44-151 Gliwice
Polska

KONTAKT

Tel: +48 798 684 708
biuro@ecomart.pl

GODZINY PRACY

Poniedziałek-Piątek: 8.00-17.00

DANE FIRMY

Comart Bartosz Komarnicki
NIP: 631-258-14-87
REGON 367510484

Call Now Button