Landing

Pomóż swojemu klientowi trafić do celu i postaw na efektywną stronę docelową. Kluczem do sukcesu może okazać się tzw. strona lądowania, dzięki której łatwiej wpłyniesz na decyzje zakupowe swojego potencjalnego odbiorcy. Uwzględnij landing w swojej strategii sprzedażowej i zobacz dlaczego jest tak ważny, oraz w jaki sposób możemy go dla Ciebie wdrożyć.

Co to jest landing page ?

To specjalnie przygotowana strona docelowa produktu lub usługi, znana również pod nazwą strony lądowania (ang. landing page).
Taka witryna cechuje się prostą i przejrzystą budową oraz skłania przyszłego klienta do wykonania określonej akcji, np. do pozostawienia swojego numeru telefonu. Stosowana głównie w kampaniach marketingowych, takich jak: Facebook, Google Adwords czy newsletter. Finalnym produktem landingu jest tzw. lead, czyli dane kontaktowe klienta, który jest potencjalnie zainteresowany twoją usługą bądź produktem. Pamiętaj, że dobry landing charakteryzuje się responsywnością, spójnością i minimalizmem!

Dobry Landing page dociera szczególnie do osób, które zostały przekierowane z reklamy zewnętrznej. Przeprowadzając taką kampanię, kierujemy naszą ofertę do sprecyzowanej grupy odbiorców, o konkretnej informacji i ofercie. Dzięki temu zwiększysz swoją szansę na pozyskanie potencjalnego leadu, który finalnie może stać się twoim klientem i partnerem biznesowym na lata!

 

2
Dlaczego potrzebujesz landing page’a ?
  • kierujesz do odbiorcy reklamę ze spersonalizowaną ofertą.
  • umożliwisz szybką sprzedaż usługi, nie rozpraszając klienta niepotrzebnymi informacjami.
  • skupisz się na uzyskaniu jak największej liczby konwersji.
  • mając przejrzystą strukturę landinga, skuteczniej przekonasz użytkownika do oferty.
  • dzięki prezentacji jednej usługi, zwiększasz współczynnik konwersji.
  • wpłyniesz bezpośrednio na ROI, ograniczając przy tym koszta i czas.
  • w prosty sposób poszerzysz bazę swoich klientów.
Nasze realizacje
iphone_zamienić
Klient na Twoim landing page-u może:
  • dokonać bezpośredniego zakupu produktu.
  • pobrać materiał np. ebook.
  • uzyskać bezpośredni kontakt ze sprzedawcą.
  • wypełnić formularz kontaktowy.
  • zamówić wybraną usługę.
  • zapisać się na newsletter lub szkolenie.
  • zarejestrować się w serwisie.
  • zgłosić swoje zainteresowanie ofertą.
  • zostać przekierowanym na stronę docelową.
Różnice między landingiem a stroną:
  • Landing jest stworzony do zwiększania sprzedaży.
  • Landing skierowany jest do wybranej grupy odbiorców.
  • Landing dostarcza precyzyjnych informacji o produkcie.
  • Landing służy do promowania określonego produktu.
  • Landing dociera szczególnie do osób które zostały przekierowane z reklamy.
  • Landing nakłania swoich klientów do określonego działania.
  • Landing to jedna strona z konkretną treścią, napisana językiem korzyści.
  • Landing powinien być dodatkiem marketingowym do twojej strony firmowej.
  • Strona jest wizytówką. Buduje zaufanie i wizerunek twojej firmy
  • Strona umożliwia dotarcie do szerokiego grona użytkowników
  • Strona nie ma ograniczeń co do ilości informacji.
  • Strona prezentuje wszystkie świadczone przez ciebie usługi.
  • Strona odwiedzana jest głównie przez klientów, którzy szukają twoich usług w sieci.
  • Strona posiada przekierowania, co automatycznie zmniejsza konwersję.
  • Strona posiada wiele podstron ogólnych treści, np. blog.
  • Strona to główne źródło wiedzy o twojej firmie, ofercie oraz doświadczeniu.
Bądź wzorcem jakości. Niektórzy ludzie nie wprzywykli do środowiska,
gdzie oczekuję się doskonałości.
- Steve Jobs -
UWIELBIAMY ROZMAWIAĆ
Zobacz jakie to proste
ODWIEDŹ NASZE BIURO
44-151 Gliwice
Polska
GODZINY PRACY

Poniedziałek-Piątek: 8.00-17.00

DANE FIRMY

Comart Bartosz Komarnicki
NIP: 631-258-14-87
REGON 367510484

Call Now Button