Lekcja z INSTAGRAMA nr.2

Masz już swój INSTAGRAM czy jednak zleciłeś prowadzenie social media firmie ? A może uważasz, że w Twojej branży to się nie sprawdzi ? Jeśli tak to pewnie masz racje. Nie wszystkie branże znajdą swoich odbiorców na Insta, ale zawsze warto spróbować.

Czasem treści, które dla nas są nudne i oczywiste mogą dla innych być fascynujące. Sprzedajesz? Pokaż swój produkt. Nie wrzucaj zdjęć na białym tle od góry, dołu czy zooma metki. To jest super, ale w sklepie. Na Insta ludzie chcą czegoś więcej. Pokaż swój produkt w codziennym użyciu. Załóż buty, które masz w ofercie i zrób zdjęcie jak stoisz na firmowej wycieraczce. Pada śnieg? To ekstra.    Połóż gogle narciarskie, które sprzedajesz na świeżo napadanym śniegu, kliknij fotkę i już masz coś fajnego na Instagrama.

Przykład. Zobacz jak zrobiła to firma BARLUME.

A jeśli nie sprzedajesz rzeczy, które da się sfotografować? Prowadzisz szkolenia ? Uczysz ? Doradzasz? To pokaż, gdzie właśnie jesteś i co robisz. Zrób sobie selfie na tle ludzi, dla których prowadzisz szkolenie. Na pewno nikt nie będzie miał nic przeciwko. Wręcz przeciwnie. Dla niektórych to dobra reklama jak ktoś TAKI JAK TY oznaczy ich na swoich profilu.

A może masz dużo do powiedzenia a niekoniecznie lubisz się fotografować ? To też sposób na profil. Wrzucaj cytaty,  myśli lub ciekawostki i inspiruj swoich odbiorców. Potrzebujesz grafika żeby to dobrze wyglądało? I tak i nie. Grafik oczywiście zrobi to najlepiej, ale sam też możesz ZROBIĆ TO DOBRZE korzystając z darmowych narzędzi jak np. Canva, PicLab i wiele innych.

Jeśli coś produkujesz to też dobry temat. Pokaż jak powstaje produkt, który  sprzedajesz i ludzi, którzy go tworzą.

Najważniejsza w tym wszystkim jest SPÓJNOŚĆ I STRATEGIA. Jeśli będziesz miał pomysł na to co robisz na pewno klienci to docenią.

Liczy się również systematyczność. Nie zapominaj o swoim Insta na kilka miesięcy. Wyznacz sobie cel. Jeden, dwa a może trzy posty w miesiącu  ? Sam oceń czy dasz radę to zrealizować i bądź konsekwentny.

Jeśli szkoda Ci na to czasu to chętnie pomożemy 🙂

A.. i nie zapomnij o #hashtagach. Nie wiesz co to? Zapraszamy #do #kolejnej #lekcji
Call Now Button